úterý 3. července 2012

Recenze: Syoss

Už jsem z těch reklam zblblá a tak jsem se rozhodla proklepnout značku Syoss. Jejich šampón jsem si teda koupila před měsícem, protože jsem si říkala, že se třeba slibovaný efekt dostaví až po nějaké době :)

Syoss smooth relax
OK, tento šampón nám slibuje narovnání  neposlušných vlasů bez použití žehličky. Moje vlasy nejsou příliš neposedné, ale ani tak je Syoss nezkrotil. Tento šampón se tedy chová jako úplně jakýkoliv jiný až na to, že nevoní a je přibližně třikrát dražší než všechny ostatní.

Syoss volume lift
Jsou divné mé vlasy anebo je tohle jen předražený šmejd? Sama sebe jsem se na toto ptala, když jsem si potřetí zlehka přelakovala vlasy, abych získala ten slibovaný "objem už od kořínků vlasů". Bohužel jsem teda ničeho takového nedosáhla. Jediné co se stalo bylo, že se mi vlasy slepily k sobě, jako bych použila ten šílený hnus značky Tesco.

Syoss permanent color - Dark brown
Ale já to nevzdala. A do třetice v touze napsat něco pozitivního jsem zkusila tuto barvu. Je to odstín "tmavě hnědá" což je teda na můj vkus moc neurčité, ale obrázek na krabičce vypadal slibně. Jelikož samozřejmě musím počkat až mi vlasy důkladně uschnou, první podle čeho posuzuju kvalitu je ten úžasný kondicionérek v každé barvě na vlasy. Ani ten od syossu nezklamal :)
No a co barva? Není sice taková jako na krabičce, ale to přece nikdo nemůže čekat. Vypadá dobře a co je hlavní, když jsem běžela v dešti ani jsem neměla hnědý obličej. Takže za mě barvy v pohodě.

Jakou máte zkušenost vy?

1 komentář:

  1. Vyzkoušela jsem plno různých šampónů, ale musím říct, že Syoss mi vyhovuje úplně nejvíc. Vždycky když ho vidím někde v akci, tak koupím alespoň dvě balení do zásoby :) Teď ho zrovna mají v Kauflandu, tak když tak doporučuji mrknout na leták. :)

    OdpovědětVymazat